Chcete, aby se vaši zaměstnanci vrátili do kanceláře? Udělejte z ní lepší místo, než je jejich domov!

Zní to jednoduše, ale jen pokud se na to podíváte z pohledu zaměstnance. Kdyby se firma zeptala svých zaměstnanců, co by bylo nejlepší udělat, aby byla jejich práce z kanceláře spokojenější a efektivnější, je velká šance, že by se našlo více než 90 % jedinečných odpovědí. Někteří lidé by jistě odpověděli, že by dali přednost kanceláři před domovem, kdyby v kuchyňce bylo točené pivo, více pohovek, více soukromí, lepší židle, jídlo zdarma, kuřácké kanceláře nebo flexibilní pracovní doba. Jak vidíte, důvody mohou být zcela odlišné a některé z nich jsou v přímém rozporu s přáními ostatních. Co tedy dělat? 

Vytvoření vyváženého produktivního prostoru

Protože každého čtenáře nyní může napadnout nespočet nápadů, zaměřme se na vybavení, prostředí, pohodlí, prostor a soukromí. Zajistěte, aby vaše kancelářské vybavení bylo co nejjednodušší. Nejen hardware pro práci, ale i běžné věci, jako jsou okna, dveře, židle nebo stoly. Najděte si dobrého výrobce oken, aby vaše místnosti byly světlé a snadno se v nich udržoval čerstvý vzduch. Určitě nechcete, aby vaši zaměstnanci byli ospalí, že? Proto se také ujistěte, že máte pohodlná ergonomická sedadla s ideální výškou stolů.

Pokračujeme kancelářským prostředím. Neměla by to být studená místnost se stoly a židlemi. Inspirujte se moderními kavárnami nebo městskými hospodami. Lidé tam rádi pracují, protože místo vypadá hezky a má jedinečnou atmosféru. Abyste toho dosáhli, najděte si profesionálního designéra, který vám pomůže kancelář předělat a přidá do ní spoustu květin, obrázků, dekorací nebo dokonce uměleckých děl. Pokud si troufáte, udělejte to sami, nebo ještě lépe, zorganizujte kancelářskou akci, kde každý zaměstnanec přinese něco na výzdobu kanceláře!

Pokud jde o pohodlí, nejde jenom o kvalitní židle. Vaši pracovníci potřebují mít podobnou úroveň pohodlí jako doma, takže byste rozhodně měli mít alespoň několik pohovek pro každé oddělení. Nebojte se, že by vaši zaměstnanci zlenivěli nebo něco podobného. Nedělejte si z toho těžkou hlavu! Vašim zaměstnancům to může pomoci rychle se uvolnit, když je to potřeba, a být tak produktivnější!

Ujistěte se, že jste všechny stoly rozmístili strategicky po celé kanceláři. Naplánujte si dopředu, že někteří lidé budou potřebovat pracovat v týmech a bude mnohem efektivnější, když tito zaměstnanci budou držet pohromadě, zatímco některé jiné pozice, vyžadují absolutní ticho a samotu.

Souhlasíte s námi?

Tyto myšlenky nevznikly na základě žádného výzkumu, ale na základě dlouholetých zkušeností z práce v kancelářích. Samozřejmě by se dalo zmínit mnoho dalších věcí, ale naše redakce se domnívá, že toto jsou naprosto zásadní nápady a nezbytné změny v kancelářích, aby byli vaši zaměstnanci spokojení a rádi chodili do kanceláří. Dejte nám vědět, pokud jsme něco vynechali!

Rate this post

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *