Zaměstnanci sdílí své zkušenosti s firmou. Počet hodnocení roste

Firemní zkušenosti jsou dnes něco, co se sdílí velmi hojně. Už to nejsou jenom hodnocení firem určených pro zákazníky, ale také zkušenosti, které ocení jedinci, jež chtějí požádat nějakou společnost o pracovní místo. Jenže firmy na pohovorech vystupují trochu jinak, než jakými jsou v budoucnu, když s nimi navážete spolupráci podloženou smlouvou. Díky firemním zkušenostem však ihned víte, jak to za zdmi společnostmi vlastně chodí.

Každý den přibývají stovky referencí

Aktuálně je na internetu několik tisíc firemních hodnocení, které shlukují názory těch, kteří v dané firmě už dříve pracovali. Obsahem těchto názorů jsou především vztahy s kolegy, také firemní kultura nebo nejrůznější benefity, kterých se mělo dostávat a nedostávalo se, nebo které byly milým překvapením.

Na většině portálů dochází ke schvalování referencí, a tak se nemusíte obávat, že byste narazili na podvodné názory účelově poškozující, nebo naopak vyzdvihující konkrétní společnost. Denně dochází ke sdílení několika stovek názorů, které mohou lidem hledajícím práci výrazně pomoct a ušetřit čas.

Nástroj, který může prospět, ale také uškodit

Sdílení prakticky všeho na internetu nebo sociálních sítích je aktuální trend, který řada společnosti může vnímat jako za negativní a spíše poškozující nástroj. Ve skutečnosti však mluvíme o zbrani, která bývá k někomu přívětivá a k někomu nikoliv. Pokud zůstaneme u firemních zkušeností, které mohou pomoct především lidem hledajícím práci, zde platí jedno – špatným firmám uškodí, dobrým pomůže.

Jak už bylo zmíněno, nejvíce se lidé podílí o zkušenosti týkající se chodu podniku, vztahů s kolegy nebo obecně firemního zázemí. A zde už žádná společnost nezamaskuje, pakliže něco ve firmě podceňuje či nedodává zaměstnancům. Ale stejně tak společnosti, jež slibují to, co dodržují, mohou být naprosto v klidu.

Rate this post

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *