Samolepicí etikety jsou pohodlným způsobem označení a propagace zboží

Používání značek v obchodě se stalo běžným jevem. Moderní trh nabízí mnoho produktů a aby si mohl vybrat, kupující se nejprve podívá na obal produktu a seznámí se s informacemi o něm.

Úkol sdělit spotřebiteli o složení, výrobci, vlastnostech a výhodách plní samotná etiketa. Cílem výrobce je nejprve upoutat pozornost jasným designem a poté sdělit všechny potřebné informace o produktu – rychle a co nejefektivněji. Tento úkol řeší etikety.

Jaké jsou etikety?

V závislosti na typu produktu se používají různé typy štítků:

• Papír;

termoetikety;

• polypropylen;

• z fólie a mnoha dalších.

Archové a rolové etikety se vyznačují svým tvarem a co do velikosti a vzhledu etiket, zde mohou být prodejci omezeni pouze svou fantazií.

Moderní vybavení a možnosti počítačového modelování vám umožní vytvořit jedinečný prostředek propagace produktu, který produkt efektivně odliší od konkurence a bude obsahovat všechny informace, které si zákazník přeje. Design etikety je přitom důležitý zejména v případě, že je produkt na trhu nový. To se stává dobrým způsobem jeho propagace a uznání mezi spotřebiteli, protože právě etiketa od sebe nejčastěji odlišuje zboží s podobnými vlastnostmi.

Materiál štítku by měl být zvolen v souladu s účelem označení, podmínkami a podmínkami skladování a použití produktů.

Samolepicí etikety jsou univerzálním řešením pro podnikání!

Samolepicí etikety jsou dnes považovány za nejoblíbenější a nejpohodlnější typ. Používají se ve velkých supermarketech, skladech a dokonce i v kancelářích – například pro označení složek.

Samolepicí etikety mají lepicí a papírové vrstvy, díky čemuž jsou univerzální a odolné. Obsahují důležité informace pro kupujícího nebo účetní systém. Takové štítky lze rychle vytisknout a připevnit ke každé položce produktu. Kromě toho si můžete vytisknout kompletní informace, nebo můžete nechat prázdné místo pro změnu jednotlivých údajů tak, že je zadáte tužkou, perem nebo fixem.

Výroba samolepicích etiket

Nejběžnějším a cenově dostupným způsobem výroby takových etiket je tisk na laserové nebo inkoustové tiskárně na listy formátu A4. Na jeden arch se vejde 1 až 64 štítků a ty se snadno stříhají a odlupují od základny.

Mezi další výhody samolepicích etiket patří snadná aplikace a pevná přilnavost k jakémukoli povrchu, široký výběr materiálů, rozměrů a provedení, spolehlivost lepení, která je důležitá při přepravě zboží, a také odolnost. Proto jsou kvalitní samolepicí etikety cestou k úspěšné reklamě a prodeji zboží!

Rate this post

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *