Jak na správu PPC kampaní?

PPC kampaň je oblíbený marketingový nástroj, který přináší rychlé výsledky. Pokud vám má ale na web přilákat nové zákazníky a přinést zisk, nestačí ji spustit a nechat žít svým vlastním životem, musíte ji často aktualizovat a reagovat na změny. Se správou kampaní vám mohou pomoci specialisté online nebo PPC agentura v Praze.

PPC kampaň začíná nastavením

Základem je správné základní nastavení a aktivní využívání skriptů, které zkontrolují chyby, pravidelně kontrolují data a hlídají rozpočet, který jste si stanovili. Také vám mohou hlásit neobvyklé změny. Stanovte si jasné cíle a prodiskutujte je s agenturou, která vám s PPC pomáhá. Nechte si od ní také zasílat pravidelné a podrobné reporty.

Úkony, které je nutné provádět pravidelně

Každý týden je třeba hlídat tržby. Pokud klesají, možná budete muset zvážit vypnutí celé kampaně nebo snížit cenu za proklik, což zhorší vaši pozici ve vyhledávání. Pravidelně také kontrolujte stav kreditu, po jeho vypršení by se reklama vypnula.

Někdy se stane, že je PPC reklama z nějakého důvodu zamítnutá. Nemusí se jednat jen o „zakázané“ produkty (alkohol, hazardní hry nebo léky), ale třeba i o ochranné známky, psaní velkých písmen ke zvýraznění slov nebo text v obrázcích responzivních reklam. Pokud vás platforma na chybu upozorní, co nejdříve ji opravte.

Čas od času zkuste změnit text reklamních kampaní. Nasadit jich můžete hned několik a ty nevýkonné po zhodnocení vypnout nebo nahradit jinými. To, že PPC reklama funguje, poznáte nejen podle návštěvnosti cílové stránky, ale především podle konverzí.

Jednou za čas je třeba zkontrolovat skripty a opravit případné chyby a nedostatky. Tak, jako se mění internetové prostředí a jeho uživatelé, mění se i vaše firma. Není tedy od věci ohlídat si, zda jsou URL adresy a názvy stále relevantní.

PPC prostředí žije. Mění se pravidla, zvyšují náklady a objevují se noví uživatelé. Reagovat na všechny změny může být náročné, proto je vhodné nechat správu na profesionálech.

Rate this post

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *